لپ‌تاپ پرمخاطب ایسوس با صفحه‌گردان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
لپ‌تاپ پرمخاطب ایسوس با صفحه‌گردان
نوشته شده در جمعه 22 دی 1398
بازدید : 704
نویسنده : Alireza

 

لپ تاپ گردان

مدل t101mt یک لپ‌تاپ صفحه لمسی با صفحه نمایشی با قابلیت چرخش 180 درجه از ایسوس است. این دستگاه تنها یک نت‌بوک با صفحه نمایش لمسی نیست. بلکه یک ترکیب کامل از ارگونومی و سرعت بالا در یک بدنه تاشو است که به راحتی می‌تواند به یک تبلت تبدیل شود.در این لپ‌تاپ از همان کیبورد  جزیره‌ای و مات استفاده شده روی تبلت eee pc 1005pe استفاده می‌شود که در مجموع بسیار راحت بوده و از کار کردن با آن لذت می‌برید.

یکی از بهترین قسمت‌های t101mt، تجهیز به صفحه نمایش 1/10 اینچی با رزولوشن 1024×600 آن است که برخلاف رقبای خود براق نبوده و مات است. البته این صفحه نمایش مشکلاتی هم دارد. برای مثال می‌توان به زاویه دید پایین و رنگ‌های نه چندان زنده اشاره کرد. درست است که صفحه لمسی این محصول از نوع مقاومتی است، ولی حساسیت و کیفیت بسیار بالایی دارد. همراه این دستگاه یک قلم مخصوص هم هست که در سمت راست صفحه نمایش قرار دارد و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. البته برای کسانی که به کار کردن با صفحات خازنی عادت کرده‌اند، ممکن است مدتی طول بکشد تا به کار کردن با این تبلت عادت کنند. همچنین این صفحه نمایش دارای قابلیت مالتی تاچ نیز هست. روی این لپ‌تاپ، سیستم‌عامل windows 7 نسخه starter وجود دارد که متاسفانه بسیار محدود است.

تجهیز به پردازنده intel atom n450 با فرکانس 66/1 گیگاهرتز و یک گیگابایت حافظه ram، سرعت خوبی در محیط ویندوز، آفیس و وب بروزر ارائه می‌دهد. هارددرایو 160 گیگابایتی این دستگاه هم با سرعت 5400rpm بسیار مطلوب است. پردازنده گرافیکی intel gma این محصول برای تماشای ویدئوهای youtube مناسب است، ولی انتظار تماشای ویدئوهای hd را نداشته باشید.

تجهیز به باتری 4 سلولی این امکان را به کاربر می‌دهد تا 4 ساعت و 13 دقیقه به طور مداوم با آن کارکنند. به طورکلی باید بگوییم برای قیمت نسبتا ارزان این دستگاه، asus eee pc t101mt یک ترکیب بسیار خوب از تبلت و نت‌بوک است. از صفحه نمایش مات آن گرفته تا لولای چرخشی آن که در هر زمان که بخواهید، می‌توانید آن‌را از یک نت بوک به یک تبلت تبدیل کنید. این دستگاه با قیمتی حدود 770 تا 800 هزار تومان به بازار داخلی عرضه شده است.




:: موضوعات مرتبط: برسی تخصصی گوشی های سال لپتاب2013 , بهترین لپتاب هاسال2013 , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: